O nama
Težimo da prosečnu porodicu približimo domaćim proizvođačima.
Misija
Početkom 2013. godine spontano se rodila ideja o bavljenju trgovinom. 6. februara, otvoren je prvi maloprodajni objekat u Bačkoj Palanci. To je bio veliki rizik, s obzirom da su u to vreme mnogi napuštali trgovinu. Veliki trgovinski lanci su preuzeli tržište cele Srbije, a mala trgovinska preduzeća počela su da se gase. Aktuelna situacija je pred nas postavila veliki izazov da istrajemo u svojoj viziji, odnosno da prosečnu porodicu približimo „domaćoj“ prodavnici.
Kako je sve počelo
U ponudi su se najpre našli proizvodi malih, domaćih proizvođača, žargonski rečeno „No Name“, sa željom da jedni drugima budemo podrška. Početak, kao i svaki, bio je težak: proivođači su bili potpuno nepoznati potrošačima, potrošači skeptični i prema proizvodima i prema našoj prodavnici, a mi zabrinuti da li će naša vizija pasti u vodu. Sledi period velikih ulaganja, preuzimanja rizika, planova, otvaranja 15 prodavnica do kraja kalendarske godine na teritoriji Bačke, Banata i Srema. Pre nego što smo postali svesni svega, shvatili smo da je naša vizija počela da se ostvaruje, a misija postala teža nego ikada: održati poverenje potrošača čiji broj raste, pronaći nove dobavljače koji će sa nama učestvovati u bici Davida protiv Golijata, a uz sve to održati osnovnu ideju – biti u bliskoj vezi sa potrošačima i ne postati jedan od „velikih“.
Vizija
Polako smo shvatali suštinu tržišta, pa se danas možemo pohvaliti da smo ostali verni svojim kupcima. Vizija sa početka priče razvija se idejom o otvaranju magacina, koji će pomoći da proizvodi budu još pristupačniji, svežiji i dostupniji kupcima. Tokom svih ovih godina održali smo duh porodične firme, ostali skromni u svojim željama i uvek dostupni svojim potrošačima, čiji broj iz dana u dan raste.
Društvena odgovornost
Kako bismo stalno ostali u kontaktu sa svojim sugrađanima, a ispunili i svoje lične stavove, trudili smo se da budemo deo svakog događaja na koji smo pozvani a koji su se održavali u gradovima u kojima imamo svoje prodavnice. Učestvovali smo u raznim manifestacijama, pomagali deci, penzionerima i licima sa posebnim potrebama, sponzorisali veliki broj dečijih sportskih takmičenja, ustanova i ekskurzija. Od 2013. prešli smo dug put i naravno da su se stvari u poslu menjale. Menjali smo asortiman, izgled prodavnica i unutrašnju organizaciju, dok nismo pronašli recept za obostrano zadovoljstvo.